luni, 15 septembrie 2008

Sa-i dam drumul!!!

Da... Am inceput cu o pauza! :) Sa nu ne extenuam chiar asa, din prima! Timp este, asa ca abia maine voi face analizele, pentru ca azi profesorul nu a putut veni. Dar sunt oficial internat si stau acasa. Ce placut e sa fi internat! :)))


Macar s-a eliberat rezerva in care am stat data trecuta si poate reusesc sa obtin acelasi loc. Stiti cum e, cand iti place undeva unde ai fost cazat, revii tot acolo! :)


Asa ca am timp sa-mi fac lista cu tot ce-mi trebuie. E ca si cum as pleca in concediu, numai ca urmarea nu e "de odihna", ci "medical"! Ei, mici amanunte... Prima data m-au luat ei repede, dar acum ma pregatesc temeinic. Nea Catalin D. mi-a oferit un internet wireless, laptop am, ce mai, doar sa scriu a mai ramas!


Deci si prin urmare, ramaneti prin preajma ca o sa mai urmeze. Si multumesc celor care mi-au comentat deja "opera" si m-au incurajat. Sa o tineti tot asa! :)))


Pi_curand! (asta si apropo de vremea de afara. A venit toamna... Ei, am avut si eu o vacanta de vara ca elevii, am stat acasa, dar n-am facut niciun exercitiu la mate si n-am citit la romana... Deh, avantaje si dezavantaje... :D Ei pe 15 septembrie incep scoala, eu incep o alta etapa... Copacel, copacel!)


Niciun comentariu: