luni, 22 septembrie 2008

Am inceput cu o pauza

Asadar si prin urmare, mai asteptam. Am plecat pregatit, cu bagaje, cu tot ce trebuie. Am aflat ca miercuri va fi "intamplarea" si ca pana atunci voi ramane internat. Adica internat sunt din 15 septembrie, de data asta chiar ramaneam acolo! :) Dar dupa vreo 2 ore de citit, am aflat ca iar s-au decalat operatiile din lipsa sangelui... Asa ca joi este noul termen. Am strans ce am scos, am lasat ceva acolo sa se vada ca sunt "in zona" si am plecat spre zari mai colorate si pline de viata! Uh, ce bine! E o relaxare, dar pe de alta parte eram "pregatit de spectacol". Si e destul de stresant sa te tot amane. Pana la urma, chiar daca nu e ceva placut, vrei sa scapi (cu bine, evident! :) ) si gata! Ca te mobilizezi si cand colo... Iar trebuie sa o iei de la capat cu pregatirea. Dar e si bun in asta, ca te nervozezi si zici "hai odata, ca m-am plictisit", apoi tzac-pac si yupiii!!! :)

Dragii mei, tinem aproape!


PS: Apropo de lipsa de sange... Stiati ca la a doua operatie mi s-a facut transfuzie de sange, pentru ca eram tare slabit? V-ati gandit vreodata sa donati sange? Cand auzi ca cineva necunoscut are nevoie de sange nu prea te sesizezi... Dar cand auzi ca un apropiat are nevoie de sange, te mobilizezi? Eu am fost ajutat de un necunoscut, caruia pe aceasta cale vreau sa-i multumesc. Nu doriti ca cineva sa va multumeasca si voua? ;) E o optiune, nu o desconsiderati... La mine nu prea merge, deoarece "proportiile" mele nu permit acest lucru... Oricum, Multumesc!
P.S. 2: In weekend la Targoviste. Parcul Chindiei (langa Turn) e chiar foarte frumos. Iar drumul e placut. Va recomand pentru o iesire de-o zi! ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

hahah...da chiar frumoasa iesirea...si cu cine ma rog ai facut-o????::))))

Anonim spunea...

Pai cu tine, evident! ;)