marți, 16 septembrie 2008

Cum spuneam, revin...

Asa... Yo am crezut ca ma duc si "donez" sange si gata, mai urmeaza doar harsht-harsht! Dar se pare ca nu-i asa... Ei, ash, sunt o multime de doctori care au nevoie de musterii! Te controleaza bine-bine. Am donat, cum spuneam, vreo trei eprubete (iar trebuie sa ma indop cu ciocolata sa se refaca sangele... Cum, nu se reface sangele de la ciocolata??? Ssssht, sa nu-i spuneti lui asta! ). Dupa care mi-a facut o ecografie - cred ca o sa fie baiat! Si a urmat o spirometrie, adicatelea te pune sa suflii intr-un tub pana-ti pocnesc plamanii si-ti pusca ochii. Cica sunt bine. Si am 68 de kile (stiam!) si 1.88 m inaltime. Dar eu spun ca am 1.87, ca imi place sa se termine in cifre impare! :P

Si apoi am fost la o ECK, care nu stiu cum a iesit ca mi-a dat o foaie si gata. Daca e sa ma iau dupa ce mi s-a mai spus pana acum, "esti sanatos tun, stai linistit!". Sunt sanatos, dar ma tratez de asta! ;)

Bineinteles, nu au mers asa repede, trebuie sa stai intre juma' de ora si o ora la coada, la fiecare. Vedeti, daca au recrutat manageri de produs buni, lumea se inghesuie sa "cumpere"!

Pentru o zi au fost destule... Ma mai asteapta maine inca o chestie, care are legatura cu locul pe unde iese "metroul" din tunel, drept pentru care mai trebuie sa fac vreo doua actiuni, nu stiu exact ce sunt, dar am inteles ca au legatura cu marele jucator german de fotbal Jurgen KLInSMAN... Banuiesc... :)

Dupa care mai bagam o radiografie, normal. La cate am facut, ma considera astia de la Chernobil unul de-al lor! Apoi o sa huzuresc pana luni... M-am mai linistit, dar nici sa o lungesc prea mult n-am chef... Cu cat mai repede cu atat mai bine... Si era patul meu liber, dar n-avea sens sa stau pana luni acolo, desi era posibil. Ne mai plimbam si noi un pic, o pizza, o shaworma, ca pe urma iar trec la cura, ca am luat proportii! :)

Si super tare:

Pe culoarele spitalului revad o multime de persoane cunoscute, le salut, dar ele nu ma recunosc de la inceput (de, se plimba multa lume prin hotel). Dar le spun repede cand si cum si-si aduc aminte. Am fost oricum, un fel de vedeta. Si acum incep sa inteleg de ce...

Astazi m-am intalnit cu un doctor care a intrat in concediu la cateva zile dupa ce am schimbat sectiile (stiti, intai am facut operatia pe o sectie, dupa care m-am transferat la sectia de vis-a-vis la profesorul Neagu unde am facut a doua operatie). Si el nu m-a recunoscut, desi asistenta ii tot dadea amanunte. Dupa care, gaseste ea explicatia suprema: "Nu stiti, cel care a fost operat intai de Dr Serafim, pe A3!" Si doctorul se lumineaza brusc: "A, tu esti, aoleu, ce mai faci???" :)))))))))))) Deci, cum spuneam, am ajuns vedeta, ma stiu si cei care nu m-au cunoscut personal!!!

Si tot in acest context... Cand mergi sa faci orice investigatie, dai intai fisa de internare si pe urma te striga, avand ocazia sa citeasca istoricul tau. Si cand am intrat la spirometrie, ma intreaba doctorita, asa, brusc, inainte de orice: "si, ia spune, CINE te-a operat prima oara????" :)))))))) Adicatelea tradare, tradare, dar sa stim si noi!!! Dupa ce ii spun, revine pe un ton oftat: "ei, lasa, ai trecut prin lucruri grele, dar acum o sa se rezolve!" Deci pana si o persoana total necunoscuta s-a prins... Eu insa vreau sa cred in continuare ca a fost pur si simplu un ghinion imens, nu ca a fost ceva de la doctor... Asta desi cele doua faze de astazi au fost cat se poate de graitoare... Dar ce-a fost a fost, sa ne facem bine si cu Dumnezeu inainte!

Va puparesc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ia mai zi odata ce-ai avut tu ? Volvulus... si-atat ?

Anonim spunea...

Pai ca sa citam biletul de iesire, prima data a fost "anus iliac stg si sigmoidectomie pentru volvulus de sigmoid necrozat cu peritonita veche". Clar, nu? :)
A doua oara a fost ocluzie intestinala postoperatorie prin brida entero-pelvina si necrozapartiala de perete ileal pentru care s-a practicat perietectomie ileala cu sutura intestinala dublu strat, lavaj, drenaj". Brrr, mi-au facut mie toate astea??? Yoy!!!

Anonim spunea...

Priceless !