vineri, 26 septembrie 2008

Mamma mia!

Ieri, dupa mai mult de 4 luni, mi-am facut si eu curaj si am fost la film, la cinematograf! :) Mi-a fost teama pana acum, dar dupa ce am plecat de la spital m-am simtit asa bine inca am zis ca e timpul sa fac ceva "periculos", asa ca am fost la film!!! :))) Am vazut "Mamma mia", bazat pe hituri ABBA. Vreau sa va spun din tot sufletul sa mergeti la film, este extraordinar! Si sa mergeti sa-l vedeti la cinematograf! Ca l-am luat si eu de pe net, dar evident ca e facut in sala si ii auzi pe altii mancand floricele! Asa ca am hotarat sa merg si sa mananc eu floricele si sa aud muzica la sistemul surround din sala si a meritat!!! Filmul te face sa-ti dai seama ce frumoasa este viata! Si ce lucruri simple te pot face fericit, nu trebuie sa cauti cine stie ce chestiuni complicate! Si mai cred ca, datorita filmului, am prins curaj si-mi doresc sa fiu tare si sa trec cu fruntea sus si prin ultima operatie si sa ma fac bine pentru a putea sa traiesc momentele minunate ale vietii si sa pot vedea cat mai repede filme superbe la cinematograf! Cam lung si filosofic, dar e realitate! :) Putem sa ne bucuram din foarte multe lucruri care ne inconjoara si pe care de multe ori nu le bagam in seama. Si putem sa ne bucuram de ele impreuna cu cei dragi! Totul e sa fim sanatosi!

Asa ca, dragii mei, THANK YOU FOR THE MUSIC, THANK YOU FOR YOUR FRIENDSHIP!

Niciun comentariu: