joi, 18 septembrie 2008

Deci ramane pe saptamana viitoare...

Am fost si l-am intrebat pe profesor cand si cum. A spus sa vin luni, pentru ca mai sunt ceva lucruri de facut si operatia "pe marti, incolo, sa vedem...". Banuiesc eu ca luni o sa faca internarea si apoi or mai fi ceva verificari. Sau e posibil sa-mi dea drumul si sa vin in ziua cu operatia... O sa vedem exact saptamana viitoare! Dar sigur o sa fie saptamana viitoare! Asa ca... tineti-mi pumnii!!!

Pana atunci... Lasam spitalele la o parte si ne simtim bine, chiar daca e cam frig afara. Important e ca putem face o multime de lucruri! Si nu uitati ca in acest weekend sunt Zilele Bucurestiului, cu o multime de activitati interesante! Mai multe amanunte la
http://www1.pmb.ro/pmb/primar/zilele_bucurestiului_2008/Program_5_FINALZB.htm
Pe mine ma intereseaza concertul lui Bryan Adams si vizitarea Arcului de Triumf, ca si parada de epoca din Centrul Istoric!
Enjoy!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai sanatate, finule! Ma incapatanez sa revin cu al doilea mesaj. Poate asta va aparea!
Tot citesc despre tine, ma informez zilnic si imi fac autocritica pt ca nu te-am sunat mai demult. Am incercat pe la inceputuri, imediat ce-am aflat dar dupa ce-am fost mustruluita sa te las sa-ti tragi sufletul, am renuntat.
Iti adusesem un iepurel de turta dulce de la Sighisoara, asa cum am primit si eu mai demult de la cineva :)). Pt ca nu ne-am intalnit sa ti-l dau, iti promit ca-l voi manca azi in cinstea ta!
Sa traiesti si multa sanatate!