vineri, 12 septembrie 2008

Ce este si ce va fi

Pai acum eu este cu 11 kile mai solid! :) Si este bine. Si asteapta distractia!



Azi am fost la spital si m-au instiintat ca ma asteapta cu bratele deschise luni, 15.09, ca sa ma "analizeze". Si apoi, in functie de cum se elibereaza un pat comod cu vedere la mare, cum ma readuc la starea initiala, cea din tinerete! Ca o fi marti, miercuri, joi, vineri etc, nu stiu, dar in saptamana 15-19 septembrie se va intampla fericitul eveniment. Cu cat mai repede, cu atat mai bine!



M-am gandit ca e mai usor sa aflati vestile dintr-un singur loc. Pentru ca, repet, spre marea mea bucurie, toata lumea a fost alaturi de mine si acum sunt "incarcat" la maxim cu sustinerea PRIETENILOR! Inca o data va multumesc si, daca vreti sa stiti ce mai fac, intrati pe aici. Sper sa pot scrie de acolo, asa planuiesc. In functie de "starea de after-party" si sperand ca voi face rost de o conexiune mobila. :) Daca nu, o voi ruga pe Georgiana sa scrie.



Desigur, sunt primite cu mare bucurie sms-urile, telefoanele si, mai ales, vizitele (stiu, nimanui nu-i place sa faca vizite acolo, dar macar dupa o ora poa' sa plece, spre deosebire de cel care ramane... Si vorbesc in general, nu numai cazul meu. Si eu gandeam asa, dar acum vazand pe propria-mi piele cat de mult conteaza sa te viziteze o "figura cunoscuta", mi-am schimbat radical ideologia. E, am vandut bine? :D )



Va voi tine la curent! Si astept "spusele" voastre tot aici, nu trebuie sa va inregistrati, doar sa scrieti! Cel putin asa am pricepit yeu! :) Si nu uitati sa bifati casuta cu nr 3, cea cu "Nume/URL" (scrieti doar la Nume), ca poate nu tot timpul mintea mea zvelta se prinde cine ma onoreaza cu prezenta!



Ma-nclin!

6 comentarii:

Anonim spunea...

mare om mare caracter,
ti-am promis ca daca te faci bine mergem sa facem o segmentare impreuna...nu ma mai semnez ca stii cine sunt

PS: VPN-ul merge, asa ca sa nu iti faci probleme legate de asta, decat ca simte lipsa ta si in foacer zi MPLSul ma sacaie cu intrebari

Anonim spunea...

FRATEE fii tare. Stiu si eu cum e sa fii pe un pat de spital dupa o operatie. Tinem aproape

Anonim spunea...

Ai probleme cu vipienu'? Nicio problema, se reconfigureaza si o sa mearga ca nou.
Fii barbat. Ai rezistat atat prima oara in spital ...acum nu va fi decat o mica petrecere la care vom fi alaturi de tine.

Anonim spunea...

Sa-nteleg... ca marea ta problema e VPN-ul ? Ti-am zis io sa-ti iei Wii...

Anonim spunea...

Sanatate maxima! sa te faci bine bine cat mai curand! Te pupam si chiar daca nu putem sa venim la tine la spital, sa stii ca iti suntem aproape si iti vrem numai bine. - suntem din Ploiesti, ai ghicit? :)

Anonim spunea...

ce sa-ti mai zic si eu? Sa mearga totul ok si sa fii acasa cat mai repede!