miercuri, 24 septembrie 2008

Acum incepe!

Am ajuns din nou aici... E la fel cum il lasasem, nu-mi faceam iluzii... Mi-am ocupat locul, am scos cateva lucruri mai folositoare si asteptam... Am fost la masa "La paispe", buna mancarea (la et 14 pe acoperis). Cam ultima masa copioasa pentru o vreme... Diseara un iaurt si o supica si cam atat... Sa fim in forma pentru maine. Altceva... nimic... Deocamdata nu merge cablul aici, sper sa se remedieze, tot cu ajutorul tatalui Ilincai (multumiri! :) ). Televizor am adus.... Laptop si net am (Catalin) asa ca stam si noi prin preajma, ne acomodam cu toate cat mai sunt in putere. E ciudata treaba asta, acum faci o groaza de lucruri si apoi esti cam "moale"... Ata ete... Cu ajutor, de aici si de "sus", se rezolva totul. O sa posteze Georgiana aici ultimele stiri. Sper sa pot eu cat mai repede sa reintru online.

Dar pana atunci... Toate cele bune si sa ne auzim sanatosi! ;)


3 comentarii:

Anonim spunea...

Cum adica "Georgiana posteaza ultimele stiri" ?!?! Pai eu speram sa faci un "live blogging" de pe masa de operatii... Impresii la "firul ierbii" de la reanimare... damn it !

Anonim spunea...

Mai, m-am gandit la asta, dar nu pot tine laptopul in brate si atunci am zis sa faca o delegare de sarcini... Ca altfel, iti dai seama ca ma bagam!

Anonim spunea...

bey sunteti de groaza m-a umflat rasul...