marți, 16 septembrie 2008

De azi e pe bune!

M-am analizat azi, mai am si maine. Dar pentru ca e "aglomerat", abia luni sau marti, saptamana viitoare, o sa ma opereze. Deci mai stau un pic... Si a spus ca recuperarea o sa fie undeva in jurul a 10 zile. Si pentru ca e mai multa "treaba", pentru ca trebuie sa realizeze curatenia finala, o sa dureze ceva mai mult operatia asta. Dar eu o sa fac nani-nani, asa ca nu o sa-mi dau seama.
Mai revin cu detalii! ;)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Bravo tinere!
Ma bucur ca esti ok si cu moralul ridicat! Cum ti-am mai zis, asta conteaza cel mai mult ;-) Prietenii stiu de ce!

Prin urmare, mai ai de aspteptat o saptamana...chiar ma gandeam ieri la tine, si ma intrebam, oare miercuri, joi iti fac vreo vizita...Intr-un fel s-a nimerit mai bine, ca azi abia m-am intors din delegie, si ma asteapta o nebunie la birou saptamana asta. Asa ca imi era destul de greu sa vin sa te vizitez.Saptamana viitoare sper sa fiu mai libera.Si eu ieri am avut ceva neplaceri cu sanatatea, si m-am speriat destul de tare...Dar lasa, ca asta vorbim cand ne vedem. Te pup si TAKE CARE!