miercuri, 17 septembrie 2008

Gata pe saptamana asta!

Hiuh, am terminat! Azi a fost cel mai neplacut... Nu dureros, dar foarte neplacut... Brrr... Nu e placut sa te caute cineva prin tunelul metroului... Brrr...

Dar gogaltz...

A vazut Dr Panescu analizele si a spus: "A, au iesit bine, deci putem sa te operam!" Eu, putin nedumerit, intreb: "Cum adica putem sa te operam? Aveati vreun dubiu?" Si el spune: "Pai... Putea sa nu iasa bine investigatia si sa nu te mai putem opera si sa ramai asa..." Va dati seama, albul ar fi fost o culoare inchisa pe langa cea ce-mi aparuse pe fata... "Adica puteam ramane asa?" El spuse: "Da, exista si posibilitatea asta!" I-am spus: "Aoleu, pai nu mi s-a spus de la inceput asa! Ca daca stiam nu cumparam!" Dar el, pe faza (apropo de ce am aflat ieri si am postat mai jos) imi raspunde: "Da, corect, dar prima data n-ai cumparat de la noi!!!" Ei... ce mai puteam spune... Asa ca mi-a shuerat glontul foooarte aproape de ureche. Hiuh! Sa terminam si etapa urmatoare si atunci ne putem relaxa...

Ce trebuie retinut din toata chestia asta... Toti cei care cititi aceste lucruri traite de mine... MERGETI LA CONTROL! NU ASTEPTATI SA APARA CEVA! PREVENIREA E CEA MAI IMPORTANTA! SI DACA SE DESCOPERA CEVA, CU CAT MAI REPEDE CU ATAT MAI BINE SI SE VINDECA! AVEM DOCTORI EXTRAORDINARI SI MEDICINA A AVANSAT ENORM! NU VA MAI SPERIATI DE SPITAL SI DOCTORI! MAI BINE CATEVA MOMENTE DE NEPLACERE DECAT O VIATA IN SUFERINTA! A VOASTRA SI A CELOR DRAGI! NU MAI PIERDETI TIMPUL! FACETI INVESTIGATII COMPLETE LA CEL PUTIN UN AN-DOI! VA ROG ASCULTATI-MA, NU O SPUN DIN CARTI SAU DIN AUZITE, CI DIN TOATA EXPERIENTA MEA RECENTA! SI AM TRECUT PRIN MULTE! DAR, CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU, CE CALAUZESTE MAINILE UNOR DOCTORI EXTRAORDINARI, TOT CE VA RAMANE IN URMA NU VA FI DECAT UN SEMN ICI SI COLO...

Nu mai amanati, mergeti la un control complet! Nu
excludeti nimic!

Eu nu am avut sansa asta. Nimeni nu si-a dat seama ca m-am nascut asa, poate se intervenea din timp si atunci nu mai sufeream atat. Dar asa a fost sa fie. E incredibil de greu sa vezi ca esti neputincios si nu poti face nimic. Repet, spitalul nu-i facut sa mergi de placere! Dar mai bine din neplacere decat din nevoie.

Acum analizele si investigatiile au iesit bine... Am terminat etapa asta, urmeaza programarea operatiei. Inca o etapa... Inca una, cea mai mica, din cate mi-au spus toti. Si apoi o sa fie bine. Si apoi o sa va tot spun de fiecare data: SANATATEA E CEA MAI IMPORTANTA! Nu masina, nu jobul, nu casa, nu excursia! Sanatatea, doar ea si nimic altceva! Si aveti grija in primul rand de cei dragi, sunt cel mai de pret dar din viata asta! ;) Stresati-i pe cei de la servici (care nu va plac! :) ), certati-va cu cei de pe strada, dar protejati-i pe cei dragi! Oricum, nimic nu merita sa va enervati si sa va stresati. Fiti calmi si linistiti, recompensele sunt imense. Va asigur!

In incheierea acestui post, vreau sa mentionez cativa oameni extraordinari intalniti in aceste doua zile si pe care vi-i recomand (urmand ca la sfarsit sa-i spun pe toti): de la Spirometrie (Probe Ventilatorii) Dr Luminita SOTIRESCU, medic primar specialitatea ecografie, iar de la Proctologie, Dr. Costica BALAN. Cabinetele sunt in Ambulatoriu de la Spitalul Universitar.

Asa ca nu ramane decat sa ne auzim sanatosi !

Toati bunii!

3 comentarii:

Unknown spunea...

un medic extraordinar domnul doctor Balan Costica si mi-a parut cumplit de rau cand am auzit de decesul dansului. intr adevar un medic cum ar trebui sa fie toti din ziua de azi, dar din pacate nu toata noua generatie este asa. Dumnezeu sa il odihneasca!

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca! Este tatal meu.

Matei Florentina spunea...

Azi am aflat ca domnul doctor Costica Balan a decedat. Nu pot sa descriu ce am simtit. Un om de o daruire si de un professionalism cum rar intalnesti in viata. Un om deosebit, un medic cu suflet care nu obosea niciodata. Nu stiu ce s-a intamplat si de ce a murit dar lumea medicilor este mult mai saraca fara acest om minunat. Dumnezeu sa il odihneasca in pace sa ii netezeasca calea spre lumina si sa il imbratiseze cu dragostea cu care isi ingrijea pacientii.