joi, 26 martie 2009

Si am fost in sfarsit in concediu!

Ce frumos! Dupa un an si jumate, am reusit sa ajung si eu sa ma relaxez cu adevarat... Ce bine... Adica psihic, ca fizic... Am mers atat de mult de nu-mi mai simteam picioarele, am facut febra musculara! De duminica, 15, pana vineri, 20, am fost la Perish, asta... Paris... Ce frumos, ce alta lume... Desi era a doua oara pentru mine, a fost foarte frumos. Mai ales tinand cont de ultima perioada, oriunde ar fi fost super! Am fost de data asta in gasca si a fost foarte tare. De prin '98 n-am mai fost cu mai multa lume si e tare funny.

Ne-am zburatacit cu Wizz Air pana la Beauvais si a fost super! Avioane noi, totul perfect si super pret (140 euro dus intors 2 persoane!). Acolo imediat un autocar ne-a dus in Paris, ca la carte. Si, evident, am organizat eu totul, ca ma pricep! :D (plecati de la geamuri, da? :) )

Am stat langa Sacre Couer, la acelasi hotel ca in 2005, Le Regent Montmartre, cum va spuneam intr-un post anterior. Ne-a dat la etajul 6, superba privelistea! Super hotelul, curat, mic dejunul foarte bun, chiar daca nu foarte variat, dar de ajuns pentru a fi gata sa luam la pas toate locurile acelea superbe. Am fost inspirat cand am zis sa merg la sigur, chiar daca ma tenta sa incerc in alta parte. M-a convins si tariful, de doar 58 euro/camera, in rest fiind de la 70-80 euro in sus. Acum, dupa doar doua saptamani, e 95 euro/camera, la receptie fiind 105 euro! Deci, rezervarile on-line sunt cele mai bune! :)

Evident, am vizitat toate locurile importante din Paris. De fapt totul e superb de vizitat... E alta viata, oamenii sunt mai calmi, traiesc mai lejer si se deplaseaza mult mai usor datorita incredibilei retele de transport in comun, in special metroul! De exemplu, la Gara de Nord erau metrouri pe 5 etaje! Iar RER-ul, trenul suburban, te ducea in jumatate de ora oriunde la in imediata apropiere a Parisului! Super, ce departe suntem...


Dar cel mai mult si cel mai mult si cel mai mult din toata excursia mi-a placut la Disneyland! Extraordinar! Pot trage o linie continua de la cel mai estic pana la cel mai vestic punct din Europa, dar nicaieri nu m-am simtit mai bine ca aici! E magic! Dansam pe strazi, alergam de nebuni prin magazine! Ne-am dat in tot ce am prins, dar o zi a fost prea putin! Data viitoare merg doar acolo 4 zile, pentru ca sunt doua parcuri plus alte distractii in zona si merita fiecare banut! Parcul se inchidea la ora 7 si noi abia la 8 jumate am plecat de acolo, dupa ce am tot facut cumparaturi! A fost superb!

Si mi-a placut mult si cartierul nou, La Defense, cu zgarie nori. E interesant sa treci de la Parisul clasic la Parisul modern. Pe aceeasi axa intalneai Arc de la Defense, Arc de Triomph, Champs Elisees, Place de la Concorde si Louvre.

In sfarsit am uitat de tot si de toate... Ce bine e sa te afli printre oameni fara niciun stres, care stau la miile de braserii si terase aflate la fiecare colt de strada...

Evident ca am facut si cateva poze, doar vreo 1000... :D Si am si filmat... Ce dragut... Va mai pun cateva poze aici, urmand sa incerc sa le pun si pe Webshots, iar daca reusesc pun link-ul aici.

Uoiii, ce frumos...

Enjoy!























2 comentarii:

Fluture spunea...

Misto, misto :-)

Tibi spunea...

Multumesc, multumesc! Pot spune ca am fost destul de aproape unii de altii, nu? :D