marți, 10 martie 2009

Filme

Zilele acestea am reusit sa vad doua filme foarte bune, pe care vi le recomand. Mesajele pe care ele le transmit sunt foarte puternice si chiar te fac sa te gandesti... Sa stai un pic sa meditezi. Sunt destul de rare filmele care te acapareaza si care te "transporta" in lumea lor si te fac partas la actiune.

In primul rand, Slumdog Millionaire. Dupa mine, a luat 8 Oscaruri pe buna dreptate. Pana la urma exista o sansa si pentru cei buni! Poti sa ajungi cineva si facand lucrurile cu inima si cu mintea ta. Si se adevereste ca, pana la urma, toate in viata se intampla cu un scop... Trebuie sa crezi in destinul tau si sa nu te abati nicio clipa de la visele tale, pentru ca in final se vor indeplini, in ciuda tuturor piedicilor! Mai multe va las pe voi sa descoperiti. ;)



Al doilea film este unul nou aparut, de care lumea nu a apucat sa vorbeasca prea mult, Seven Pounds. Este destul de trist, dar actiunea va va cuceri. Will Smith joaca, din nou, excelent, nu degeaba este cel mai solicitat actor din America. Este unul dintre acele filme care iti pun mintea la lucru, incercand sa pui cap la cap fiecare minut de poveste.



Enjoy!

2 comentarii:

Simona spunea...

Daaaa, am vazut ambele filme si mi s-au parut si mie bune. Merita! In schimb daca vreti sa radeti si sa plangeti uitati-va la "Marley and ME".
Pentru posesorii de cutzu, e horror.

Tibi spunea...

Da, am auzit si eu, e cu Jennifer Aniston. Si mai vreau sa vad "Yes man". Iar zilele astea ma pregatesc sa vad "Australia".
Cinefil, dom'le, cinefil!