miercuri, 4 martie 2009

Neamul pisicestilor

Aseara vin si eu ca omu' obosit, pe la ora 8 jumate, cu capu' mare de atata Business Case... Si dupa ce sunt hranit pe sub nas cu neshte sarmalute in foi de litza, dau sa mai fac ceva aranjari prin casa, ca de, ce poa' sa faca un maniac obosit decat sa deretice! :) Si cum treceam eu pe langa usa de la intrare, taman ce aud pe hol "miau, miau, miau!" Zic naca pozna, o fi plecat pisica de acasa si nu si-a luat cheile si nu ajunge la sonerie! Deschid eu usa si ce vad, o pisica dubla. Nu, nu eram baut (prietenii stiu de ce!), ci ea era la propriu dubla ca era insarcinata (ca doar e la moda!). Si cum Georgia mea cred ca e din neamul pisicesc, s-a autosesizat in cazul suratei si a chemat-o sa-i dea niste laptic. Spre surprinderea mea, pisica in cauza s-a conformat destul de repede si a bagat capul pe usa... In acel moment, yo, care sunt yo amator de Animal Planet, m-am prins ca si-anume dansa cauta un loc unde sa... nasca, nicidecum ceva mancare!!! Am reusit sa zic sa inchida usa la sufragerie, ca felina deja intra cu nadejde. Si n-as fi vrut sa vada dezordinea! In acelasi timp, eu tineam usa de la bucatarie. Pentru o secunda s-a linistit, asa ca eu am purces dupa un recipient, iar Geo s-a dus dupa lapte. In timp ce noi ne pregateam sa intindem masa, ce credeti ca face peseka? Tzusht in hol, printre cizme, sub cuierul nostru! De fapt, e un suport de umerase mobil, sub care se afla muuulta incaltaminte (va las pe voi sa ghiciti procentele mele! :D). Si ce sa mai iasa de acolo, deja se instalase confortabil intr-o cizma! Cum, repet, sunt urmaritor de Animal Planet, m-am prins ca dintr-un moment in alta se poate inmulti regnul pisicesc drept la noi in hol. Si nu de alta, dar abia ne-ajunge noua spatiu, da' sa-l mai impartim si cu 6-7-8-9-10 etc pisici cu 9 vieti de bucata... Asa ca am actionat ca orice bun samaritan si am insirat toaaaaaaata incaltamintea prin hol, cu o miscare brusca si virtoasa si i-am indicat pisicii iesirea prin intermediul unei maturi! :))) Evident, delicat cu doamna insarcinata. Dar nu se putea sa fim nasi, ca la ortodocsi tre' sa fii casatorit... Si am inchis usa urgent dupa, fericiti ca am scapat si nauciti de evolutia faptelor... Noi care ne asteptam la o seara linistita, asta dupa intamplarire "inflacarate" din seara anterioara... Vezi, vrei sa faci un bine si te trezesti parinte! :))) Ce ti-e si cu felinele astea...

Deci... nicio zi fara peste!!!

Hai, miau de-acilea, mai dragilor! ;)

8 comentarii:

Unknown spunea...

Cine citeste ca ai stat pana la 8 seara pe Business Case, chiar te crede :))

Tibi spunea...

De ce esti rau tu oare, nu vezi ca sunt mic si ca ma doare? Chiar am stat... ;((( Uite, sefii mei m-au crezut si mi-au triplat salariu, asa ca sâc-sâc-sâc!
:P

Anonim spunea...

WTF !?! Macar intr-o cutie pe scara puteati sa o puneti si voi ! Jeeeesus...

Tibi spunea...

Frate, a fost primul punct pe ordinea de zi, da' n-avem!!! La cat spatiu avem, orice lucru nefolositor e data afara! Nici macar o cutie de iaurt nu aveam! Ce sa mai spun de vreo patura pe care sa o donam! :))

Unknown spunea...

lasa-l mha.. ca desi nu pare... asta mic ie chitros rau..
Mha.. macar o batista sa ii fi dat :) se stergea si ea la gura dupa lapte

Tibi spunea...

Pai sunt chitros, cum crezi ca mi-am luat vila si masina aia bengoasa??? Aiurea, aveam zeci de cutii mari, da' le tin pentru fier vechi, sa mai scot si eu un ban! Si oricum n-aveam dupa ce sa se stearga ca a plecat inainte sa apuce sa mustaceasca neshte lapte... Ce-am avut si ce-am pierdut! ;)

Anonim spunea...

Ca sa fii nas DE BOTEZ nu trebuie sa fii casatorit! Cata "rautate" pe voi sa nu vreti sa moshiti saraca pisica... Asta va mai trebuia, concert de miorlau in mijlocul noptii...

Tibi spunea...

Da, uite, corect, asa e, nu mi-a dat prin minte chestia asta! Ei, abia ne obisnuim cu lumea asta cu nasi si casatorii, nasi de botez e muuult prea departe!!!

La cate ore "reusim" sa dormim pe noapte, o scurtare a acestora era exact lucrul ce trebuia, lua-mi-as concediu ca sa nu mai dorm pe mine! :)