marți, 3 martie 2009

"Foc, Foc!!!"

Intamplare intamplatoare...

Aseara am zis sa ma culturalizez... Ca nu se mai poate doar servici si TV! Asa ca, dupa ce am luat belete la Madonna, a venit timpul sa merg la teatru. Asa ca am ales piesa de la Notarra "Blocati in dormitor". Actori mari, precumt Emil Hossu si Valentin Teodosiu. Din pacate, piesa e proasta. Si nu folosesc cuvinte mari. Textul m-a distrat de vreo 3 ori cat sa zic ca am mers la o comedie. Si a fost foarte scurta, doar o ora, nici n-am avut timp sa ma dezmeticesc... Deci un esec... Noroc cu Luminita Erga, care arata super pentru varsta ei, pana si fetele au remarcat asta. Si, de sus de la balcon, se vedea tare interesant... :P

Dar nu asta a fost partea memorabila! Undeva dupa vreo 20 min, a inceput sa miroasa ciudat. Geo m-a atentionat, dar eu ca un expert i-am zis ca s-au incins reflectoarele, ca tot trosneau. Dar surpriza, surpriza, nu era asa... La un moment dat, a inceput sa iasa fum dintr-o priza... Lumea inca foarte calma... Noi eram la etaj, la balcon, iar cineva din loja de langa priza s-a ridicat intr-un tarziu si cred ca s-a dus sa cheme pe cineva. Dupa cateva minute s-a intors si s-a asezat. Curios, nimeni nu a venit. La fel de necurios, priza noastra continua sa fumege... Evident, lumea se uita acum la priza, nu la piesa. Si, si mai evident, priza a luat foc!!! Ei, da, era clar, nimeni nu mai era cu ochii la piesa! Care s-a oprit! Lumea, impacientata, a inceput sa strige "Foc, Foc!" dar nimeni nu facea nimic. Asa ca, mandru si vanjos, m-am ridicat de pe scaun si am fugit la extinctor! Se pare ca am fost pompier intr-o viata anterioara. Nu de alta, dar deja aveam in cap planul de evacuare!!! Si ma gandeam ce inguste sunt scarile pe care am urcat... Am insfacat primul extinctor, Mugurel, care ma urmase a scos siguranta iar un al treilea samaritean s-a oferit sa-i dea drumul. Dar, tot surpriza, nu a iesit nimic! Banuiesc ca aveau o varsta cu noi extinctoarele... Dar focul nu ne astepta. Asa ca am purces rapid la urmatorul echipament. Spre surprinderea mea, cred ca atunci piesa a avut cele mai interesante momente, pentru ca toata sala a ras cu cea mai mare pofta. Chiar vroiam sa ne oprim la un moment dat si sa mergem in sala, prea se radea cu... foc! :))) Evident, intre timp au aparut si angajatii de la teatru. Tanti care taie bilete a vazut si a fugit repede de acolo, iar un tehnician s-a dus si... a inceput sa sufle!!! :))) Logic, n-a facut decat sa inteteasca focul!!! :))) Pana la urma, dupa al treilea extinctor, s-a declansat spuma alba si focul a fost stins... Hiuh! Ne putem duce si a doua zi la servici! Actorii au trecut cu bine peste acest moment, au improvizat si a fost OK. Doar ca asta a fost cea mai buna parte a piesei, pe care eu am ratat-o. Mai departe n-am mai priceput nimic, eram cu gandul la faptul ca am salvat o sala plina! Deh, micul samaritean... Vroiam sa-i intreb la sfarsit: "Si, maine la aceeasi ora?" :D

Da... Cu asta m-am ales de pe urma acestei piese de teatru... A fost o experienta interesanta. Deci ma ofer pompier voluntar! Ca al doilea job. Mai fac si eu un ban cinstit pe criza asta! Serios! Cineva interesat?

V-am pupat... cu foc! ;)

4 comentarii:

Unknown spunea...

Domn' pompier amator eu zic ca data viitoare sa stai nitel la perpelit.. Macar o sa te prajesti razand :)

Tibi spunea...

Ma, as sta, dar daca ma prajesc sunt cam tare... Mai trebuie sa mai pun ceva carnita pe mine intai, sa nu se innece mesenii!

Anonim spunea...

Numai tie ti se putea intampla!
Astept sa ne povestesti si alte peripetii...
Unde ai mancat azi?

Tibi spunea...

Pai dupa atatea peripetii, se cere o masa buna! Unde altundeva decat la Iridex!!! Mniam, mniam!