duminică, 5 octombrie 2008

Ziua a 7 a!

Va salut, dragii mei! Ei, uite ca daca in 7 zile Dumnezeu a facut lumea si s-a mai si odihnit, iata ca am reusit si eu sa pot intra online pentru prima data pentru a va spune ca... SUNT BINE!!! Hiuh! Totul merge ca la carte! Doctorii sunt foarte multumiti. Desigur, mai am de facut recuperare, mai sunt dureri, dar directia e buna! Azi am facut plimbari lungi in afara camerei de "hotel"! Adica pana in holul etajului si-napoi! :))) Dar tot e o mare realizare! Am inceput sa mananc si mancare mai solida, adica iaurt cu branza de vaci, nu va-nchipuiti pizza si shaorma! ;) Deci... sper ca toate sa mearga la fel de bine si weekendul viitor sa va salut de acasa! Oricum, azi am mai "pierdut" o poseta Luis Vuiton, vorba mamei, adica un dren, mai am 1 din 5, ca sa va dati seama de cum merg lucrurile.

Ce sa va mai zic... Iubiti fiecare clipa in care sunteti alaturi de cei dragi, pretuiti fiecare masa la care va aflati si savurati fiecare imbucatura... Iubiti fiecare zi in care va treziti de dimineata si va puteti ridica din pat dupa un somn bun fara sa va doar nimic...

In fiecare zi stam la masa si jucam carti cu doamna aceea in negru, asigurati-va mereu ca aveti o mana mai buna! ;)

Va imbratisez cu drag si cu Dumnezeu inainte! Si, bineinteles, multa sanatate acestor doctori extraordinari cu maini de aur!

V-am pupat!

Niciun comentariu: