marți, 7 octombrie 2008

Mergem inainte!

Ce bine e sa mergi inainte! Sa scapi de toate problemele, una cate una! E un sentiment tare placut. Acum sunt mai bine, nu chiar in forma pe care mi-o doream, dar sunt progrese. M-a mai tinut bila mea lenesa vreo 2 zile pe loc, o durere persistenta pe dinauntru a colonului, dar le vin eu de hac! Am terminat cu mancatul din pom si au spus ca maine va fi indepartata ultima "poseta", ceea ce ar insemna ca... VINERI SUNT ACASA!!! How cool is that??? Ar fi extraordinar! Mananc bine, beau bine (apa si ceai, da? :) )... hiuh... Cu Dumnezeu inainte! Acum reinvat sa fac lucruri ce cu totii le facem de atatea ori fara sa ne gandim ce norocosi suntem ca avem sanatate pentru asta. Reinvat sa ma imbrac singur, sa ma ridic singur, sa merg la toaleta singur... Hei, ar trebui sa multumim zilnic ca putem face asta. Dar asa suntem noi, ne dorim sa avem ce nu putem avea... Dar eu o sa fiu recunoscator de acum incolo pentru aceste lucruri marunte care in total fac viata asta sa fie asa de minunata...
Deci, daca e bine, e bine! Si e inainte! Si o sa fie si mai bine! Asa ca va pup si pana data viitoare toate cele bune!

Niciun comentariu: