sâmbătă, 11 octombrie 2008

ACASAAAAAAAAAAAA!!!

Gata, fratilor! Sunt acasa!!! S-a terminat cu spitalul!!! Dupa 4 luni aproape, am terminat!!! Mai trebuie sa ma mai duc de vreo doua ori sa-mi scoata firele, dar in rest sunt gata!!! Of, Doamne! Prin cate am trecut... Ma intreb de multe ori de ce... In functie de ce apar suferintele unei persoane? Ca doar ma stiti, imi place sa cred ca am ajutat pe oricine oricand, chiar inaintea intereselor mele... Dar asta e... Important e ca sa fim sanatosi si sa ne bucuram de viata asta minunata alaturi de cei dragi!

Inca putin... Mai e pana la refacere completa, dar mergem spre bine... Mai un algocalmin, mai un somn... Ata ete... Ramane se ne mai auzim pentru detalii!

Va multumesc pentru mesajele voastre de incurajare, pentru telefoane, sms-uri, emailuri si, mai ales, pentru vizite. Au insemnat enorm pentru mine! Oricum, sunt acasa pentru perioada de refacere, deci si aici astept cat mai multe "deranjuri"! Ca acum nu mai poate nimeni sa spuna ca "n-am venit ca nu-mi place atmosfera din spital"!!! :)

Va pup!

ACASAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

bine ai revenit acasa! cu drag, raluca & gabi

Anonim spunea...

Greul a trecut!
Acum trebuie doar sa iei kg inapoi si sa lasi timpul sa vindece...
Te asteptam pe plantatie cat mai curand posibil!
Nu de alta, dar uneori mi-e dor de glumele tale proaste!!!

;)

Ana

Anonim spunea...

Baga mare si fa-te online ;)