luni, 27 octombrie 2008

Si melcul... tzusht!

Cam asa se poate descrie starea mea acum... La fix o luna de la "nr 3"! Adica eu am cele 3 viteze moldovenesti, "înşet, înşetisor şi pi loc!" Deci nu va inchipuiti escalada montana si rugby! Eu mi-as fi dorit sa mearga mai repede, dar nu e dupa cum se vrea! Evident, important e ca doctorii au spus ca totul e perfect, chiar si durerile. Haios profesorul, eu ii spuneam: "stiti, ma doare aici." El: "Da, da, da, ia un algocalmin si trece!". Eu: "dar stiti, ma tine cand merg!". El: "da, da, da, ia un algocalmin si trece!" :))) Asa ca inca ma resimt si ma tin din "alergare"... A aparut (trebuia, nu?) si o mica infectie pe locul unde a fost un dren, care mi-a dat mari batai de cap, dar a fost indepartata si acum asteptam vindecarea. Nu e usor, pentru ca se afla imediat deasupra piciorului, unde muschiul e foarte folosit la fiecare miscare si de aici neplacerile... Dar, ce sa-i faci, s-a intamplat o "renovare" totala a interiorului, asa ca important e ca la final sa dea bine! A trebuit sa aman toate competitiile sportive pe care le planificasem pentru perioada asta, dar nu-i nimic, o noua Olimpiada este abia peste 4 ani. Asa ca ma deplasez cu o viteza uluitoare! Mama zice ca melcul, in comparatie cu mine, face "tzusht"! Ata ete, or sa vina si vremuri mai bune...

Intre timp pierd si eu vremea cum pot... Ar trebui sa merg mai mult, dar prefer sa stau pe la laptop. M-a "prins" din nou celebrul joc Transport Tycoon 2, la care zici ca joci un pic si te trezesti dupa 5-6 ore ca e ora 1 noapte si ti-e cam somn... :)

Apoi ne mai uitam si pe la filme... Pe HBO, de pe net... Am revazut aseara Dreamgirls, mie mi-a placut, mai ales ca joaca Beyonce si a trecut exact un an de la concertul ei, care mi-a placut foarte mult (la Cluj). Daca e sa ramanem la zona de musical, "Mamma mia" e un film de vazut, dar la cinematograf, pentru ca pe net gasiti doar varianta filmata in sala si e pacat de melodiile ABBA. Tot incerc sa ma uit la "In Brugges", dar mereu apare ceva interesant la TV.

Altceva... Ce-mi place e ca am timp sa citesc tot ce apare legat de economic si IT, asa ca in sfarsit sunt la curent cu tot ce se intampla zi de zi! :)

A, si sunt pe cale sa-mi transform in realitate un vis mai vechi de-al meu, una din placerile mele care a devenit incet-incet hobby si care cine stie in ce se poate tranforma... Mai ales ca toti mi-au zis sa incerc! Nu costa mult, cat o masa la un restaurant de "fitze", asa ca... Mi-am luat un domeniu, trebuie sa ma hotarasc unde-l hostez si apoi sa ma apuc de treaba. Macar sa fac ceva interesant in perioada asta, sa nu-mi creasca paianjeni pe cerebel... Dar shhht... :) O sa va spun mai incolo despre ce site este vorba, cand o sa se mai contureze ideile! :))) Deocamdata am fost cam lenes, dar cand te dor toate cele nu prea ai chef de nimic... A, n-am spus ca am facut o nevralgie si ma durea toata partea stanga, dinti, masele, sinusuri, cap... Ce mai, vorba cuiva, "ce faci, mai, strangi tu toate durerile, nu mai lasi la altii nimic???" :) Ei, persoana caritabila!

Deci, mai un tzusht prin casa, mai un tzusht pe la spital, incet, incet ne mai revenim... Sambata chiar am fost la o petrecere si sunt tare mandru de mine ca am rezistat destule ore! O petrecere de mosi, asa ca mine, adicatelea cu gratar si mancaruri si palavrageala, nu dansuri pana la epuizare! :))) Am mers la gratar pentru ca imi facuse pofta un prieten care a organizat primul gratar on-line, lucru foarte interesant si datator de pofte. Daca vreti sa poftiti, ete aici a mai ramas ceva miros si poate ceva mititei.

Asadar, eu tzusht! Voi? ;)
Va tzushtesc! Sanatosi sa va gasesc!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Domnu' Tzusht, da' greu va treziti, de ce abia acum spuneti ca ati fost... asa multa lume a fost incat sa nu-mi dau seama ca era si un melc?:-)) Hai, data viitoare vino mai aproape, sa te vad si eu la fata :-)

Anonim spunea...

:) Ei, si yo ca melcu', mai incet, ajung pe la final... Important e ca am ajuns! Am zis sa las lumea sa se distreze, sa nu vin cu probleme melcesti la o asa petrecere! Data viitoare o sa fiu cu siguranta mai in forma si atunci o sa ridic mai mult "coarnele boureshti"! Enjoy! ;)

Anonim spunea...

Auzi, tu pe cine faci "mosi ca tine"??? Nu ti-ar fi rusine sa spui asa ceva despre niste dive ca noi care s-au machiat, s-au aranjat si au pozat ca niste "Adevarate"? Am avut si discutii inteligente si pasnice, demne de mironositele de langa voi. Nu am vorbit tare, nu am facut galagie inutila, a, cand era cazul sa radem in gura mare de vre-o fufa din revista sau de la televizor ... tot incet ne-am manifestat. :)
Si nu am inteles tocmai bine cum vine aia cu: "Am mers la gratar pentru ca imi facuse pofta un prieten care a organizat primul gratar on-line". Adevarat ca nu ne-ai spus care este "motivul" pentru care ai venit insa nu ma asteptam la o astfel de lovitura sub centura. Lasa ca o sa-ti fac si eu pofta cu unele "chestii" si sa vedem unde te mai duci.
Domnule fluture, am fost si eu la gratarul dumneavoastra si mi-au curs balele insa nu am vrut sa fac inindatie, de aceea nu am pontat PREZENT. :)

Anonim spunea...

Aaa... Vezi cum faci "divele" sa iasa din anonimat??? :) Spui ceva mai pişcareţ la limba si ele "tzusht" din barlog! :))) De fapt eu fac tzusht, ceilalti fac "super-mega-extra tzusht"! Ei, data viitoare sa spui din timp ca esti in zona, sa stie si ochiurile noastre! Fagaduiesti ca asa o sa faci??? ;)
PS: Si uite asa isi umple omu' directorul "Bloguri" din Favorites... :D

Anonim spunea...

Haide frate fa tu bine si repara-te mai repede.

Sanatate maxima,
MM

Anonim spunea...

Da, frate, asta si vreau, in fiecare zi pun carbuni!!! :0)
Mersi! ;)