luni, 13 octombrie 2008

Copacel, copacel...

Da... Azi sunt doua saptamani de la marele si ultimul "dezmat", asa ca mi-au fost scoase si firele, acum nu mai sunt peticit! Am primit in schimb un brau de toata frumusetea, sunt ca un cavaler in armura! Las' ca-i bine, sa se prinda muschii bine pe mine, ca doar daca stau cu fata spre nord nu-i de ajuns... :) Mai am de trecut pe la pansat si scos ultimele fire, dar nu-i bai... Am primit acordul de a manca orice, deci sa vezi pizze si hamburgeri si shaorme si... si... hooo cu imaginatia, mai stau, nu ma arunc eu chiar asa! Mai stam vreo saptamana, sa nu trecem brusc la alt regim alimentar. Bine ca n-am ramas cu vreo interdictie definitiva! Incet, incet, inaintam, mai sunt dureri, dar ce sa-i faci, asa e cand "nasti" a 3-a oara! :)

Si colegii mei draguti de servici mi-au scris si dat o felicitare (si nu numai) si ma bucura tare mult ca uite, lasi ceva in urma, desi lipsesc de 4 luni de la servici... Pai sa se mai intample si lucruri dragute, nu? :)

Am reusit si m-am cantarit. Inainte de operatie aveam 69,5 kg, acum am 64 kg. Deci am pierdut 5,5 kg... Destul de mult, zic eu, dar cu pofta de mancare pe care o am recuperez eu repede! :)

A, si inca o chestie tare. Am aflat ca am primit bonus la operatie, mi-au scos si apendicul! :))) Ei, mai bine, sa nu se trezeasca el ca vrea sa iasa la o data ulterioara, ca nu mai vroiam alta operatie. Mai bine ca s-a intamplat acum. Deci dupa toate astea am ramas mai "usor" cu o bucata de colon si una bucata apendic! Ei, sunt mai zvelt! :)

Asa ca... Nu-mi ramane decat sa mananc la greu, dar cu precautie, ca nu vrem sa fortam si sa ma repun pe picioare la adevarata mea valoare! Pam-pam!

Pupaturi!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si cand vei fi tu asa, batran, cu parul grizonat si cu riduri adanci pe frunte, cu o sotie frumoasa in dreapta, iar in jurul tau cei 3 copii care ti-au adus si cei 6 nepoti in vizita, o sa le spui ce an 2008 ai avut...vezi, asta e frumusetea vietii, ca oricat multe momente grele iti ofera, ai ce povesti la nepoti...si astfel vei fi eroul lor :P

Anonim spunea...

Hei, chiar mi-a placut chestia asta! Super dragut! Mersi, chiar e o perspectiva interesanta! Dar am o nelamurire doar... "numele, care e numele??? Scump la vedere, doamna, scump!"
Oricine ai fi, iti multumesc! ;)

Anonim spunea...

Mha termina cu shaormele... ca mi s-a facut o foame si o pofta...
Alex

Anonim spunea...

Pai asta-i minunat cand esti sanatos si sunt toate OK, ca te poti duce sa-ti iei cand vrei! :) Nu stai sa poftesti in fata televizorului! ;)
Ne mai facem si poftele din cand in cand, totul e sa nu fie un obicei, ca doar trebuie sa traim sanatos! Asa ca... POFTA BUNA!!!