miercuri, 14 aprilie 2010

Hai cu 2% pentru SMURD!

Iata ca a venit din nou acea perioada din an in care putem sa facem o fapta buna, mai ales daca nu ne costa nimic. Si mai ales daca e din banii pe care i-am dat deja la stat! :) Din impozitul platit pe anul trecut, puteti redirectiona 2% catre o societate nonprofit careia cu siguranta i-ar prinde bine orice fel de ajutor. Cum spuneam si in postul de anul trecut, dintre organizatiile existente eu am ales, pentru al-4-lea an la rand, SMURD. Pentru ca acesti oameni fac o munca extraordinara si datorita lor multi dintre noi mai au o sansa atunci cand se afla intr-un moment critic al vietii. Mai mult, fondurile redirectionate pot fi vazute transparent si sunt usor de urmarit. Toate detaliile pot fi gasite pe http://www.fundatiapentrusmurd.ro/.

Acum, ce trebuie facut: pai doar 3 lucruri foarte simple!
1. Cum majoritatea au venituri doar din salariu, trebuie completat formularul 230 (daca aveti venituri si din alte activitati, trebuie completat formularul 200, citind instructiunile). Il puteti descarca de aici. Sus, la pct I, datele voastre, jos data si semnatura.
2. Apoi faceti o copie dupa Fisa Fiscala pe 2009 si
3. puneti ambele documente intr-un plic, care trebuie trimis la Adminstratia Financiara de care apartineti. Scrieti pe plic cum va cheama si adresa, da? :)
Usor, nu?

Sunt doua modalitati prin care plicul ajunge la Administratie: fie va duceti si-l depuneti personal, fie il trimiteti prin posta ca o scrisoare recomandata (confirmare de primire). Costa 5,5 lei plic A4 si 4,7 li plic A5. Pentru adresele Administratiilor Financiare din Bucuresti, aveti un link aici (vedeti ca unele au separat pentru persoane fizice si juridice). In afara Bucurestiului, aici.

Deci, cam asta este... In maxim 30 de minute e totul gata, iar o Posta e mereu in drumul vostru! Nu uitati, pana la 15 Mai 2010 se poate face acest lucru. Mai este o luna, timp suficient pentru a face cu un mic efort un lucru mare! Si sa convingeti si pe altii. Eu am convins, deci sunt tare fericit. Si vreau sa si le multumesc:
Dana, Alina, Roxana, Catalina, Cosmina, Ana, Sorinela, Cristina, Mihnea, Vlad, Cristi, Nicu, Bogdan, Calin... (lista ramane deschisa, da? :) ).

Si pentru a fi totul si mai clar, iata ce ne-a povestit despre acest subiect la Sinaia chiar cel din a carui "nebunie" si incapatanare s-a nascut SMURD, Raed Arafat, cu ocazia unei conferinte a Romtelecom. Este extraordinar acest om, toata lumea a ascultat cu mare atentie si a aplaudat frenetic la sfarsit. Merita sustinuti cei care, in ciuda tuturor dificultatilor intalnite, merg mai departe pentru ca sunt convinsi ca fac un lucru care se va dovedi extrem de folositor nu pentru ei, ci pentru toata lumea.

Multumesc!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Binenteles ca s-au gasit carcotasii sa ma injure de "ia uite si la programatoru ala, n-are impozit pa venit, ce scursura umana, ia sa facem ma ceva in privinta asta..." si uite asa imi baga si mie impozit.
Deci, la anu o sa am ce dona. Anu asta ciuciu, frate!

Tibi spunea...

Ma, la asta m-am gandit si eu zilele trecute, da' n-am vrut sa-ti zic, sa nu te supar si mai mult... S-a potrivit intr-un mod nedorit, dar ata ete... Noi sa fim sanatosi! ;)

Dan spunea...

Salut!

Cam tarziu, da postez si eu :)
Am participat la conferinta de la Sinaia unde a fost invitat dl Raed Arafat, un OM de mare valoare. Oricum, si eu ma numar printre cei care cred in SMURD si prin urmare de 3 ani "am grija" ca suma simbolica de 2 % sa ajunga la Fundatia pentru SMURD. Pe langa mine am convins si multi altii sa faca acelasi lucru. Pacat ca cei 2 % nu sunt suficienti pentru gaurile din sistemul sanitar (altfel se putea evita ce s-a intamplat la maternitatea Giulesti).
PS : cum as putea obtine o copie a acelei inregistrari sau fragmente din ea (pentru colectia personala).

Tibi spunea...

Salut!
Da-mi un email si vedem ce putem face! ;)
tigrecbigrec@yahoo.com

Verona spunea...

Tare articolas minunat.