marți, 29 decembrie 2009

Ziua mea. 30 sau 1! Depinde de reper! ;)

Ei, iata ca am reusit sa pun si eu pozele "pentru tot poporul"! :) Deh, dupa o varsta nu te mai misti asa repede... :) Mi-a placut foarte mult cum a iesit. Chiar m-am simtit foarte bine! Sper ca si cei invitati s-au simtit la fel! ;) (asa se zvoneste prin targ, ca a fost frumos, mancare buna, bautura multa! Asa se spune, nu stiu eu acum! :) ).

Au venit foarte multi. Imi pare rau ca n-au reusit sa vina toti, dar spre deosebire de alte dati toti au avut motive foarte serioase! Ei, si ar mai fi fost multa lume care mi-ar fi placut sa-mi fie aproape in aceste momente, dar ce sa-i faci, nu poti sa faci chiar cu toate lumile, nu incapeam toti! Stiu ca mi-au fost aproape cu gandul. Dar noi sa fim sanatosi si o sa ne vedem cu alte ocazii!

Si am primit si foarte multe telefoane, mesaje, mailuri si cred ca e primul an in care pot spune ca nu a uitat absolut nimeni (din cei la care ma asteptam, evident!), ba chiar am avut si surprize placute! Acum sunt momentele in care imi dau seama ca totusi am lasat ceva in urma mea si am reusit si eu, dupa posibilitati, sa influentez un piculet viata altora.

Ma bucur ca am atatia prieteni minunati care au fost alaturi de mine, indiferent prin ce modalitate! In "noua" mea viata e bine sa stii ca nu esti singur! ;)

Multumesc inca o data tuturor!

Si... sa ne vedem sanatosi la anu'!

Si-alta data, si-alta data, oooooooo s-o facem si mai si mai lata!

Ma-nclin! ;)

Format album:
Image hosted by Webshots.com
by tigrecbigrec3

C'est moi!!!


Format slideshow:


Ziua mea 30 (and sexy!)

Niciun comentariu: