joi, 2 iulie 2009

Si a fost MJ...

Aseara m-am uitat la concertul lui Michael Jackson de acum 17 ani... Si ma gandeam ca parca ieri a fost... Cum mai trece timpul. Imi aduc aminte ca dupa concert, a doua zi, colegele mele Elena si Luciana ne-au spus ca au fost la concert. Moama, ce le-am mai invidiat! Va dati seama, imediat dupa Revolutie, sa vina un asemenea star la noi si sa mergi la concert? Era o chestie extrordinara! Acum, ma pregatesc sa merg la Madonna, dupa ce am fost la Kylie, la Beyonce... Nu mai e ceva asa iesit din comun. Dar la acea vreme era ceva fantastic, ati vazut cum lesinau din minut in minut spectatoarele innebunite. Si ce miscari facea, ce secvente de dans, pe buna dreptate i se spune Regele muzicii pop. Cu siguranta o sa mai treaca multa vreme pana o sa mai apara unul ca el, un showman total.

Nici nu-mi vine sa cred ca putem vorbi la trecut de Michael Jackson, parca e un lucru ce a fost toata viata alaturi de noi, un lucru sigur si constant. Acum ca ni se spune ca nu mai este iti da un sentiment tare ciudat. Nu am fost un fan inrait Michael, dar mi-a placut. Tin minte ca atunci am vrut sa-mi iau caseta originala, care costa enorm si abia am convins-o pe mama sa o cumparam, a fost un efort. Ca nu se compara cu cele vandute la colt la Romarta sau Romana (Poker, Vivo, mai tineti minte?). Si erai super tare daca aveai o caseta originala. Erai admirat de toti! :) Si puneai la walkman si nu te mai incapea placerea de a merge pe strada cu "muzica la brau" si fredonand melodiile care-ti placeau. (Apropo, stiti ca zilele acestea walkman-ul a implinit 30 de ani??? E interesant sa vedeti ce zice un adolescent din aceste vremuri).

Chiar imi pare rau ca nu mai este... E pacat, cred ca mai putea face treaba. Asa iti dai seama ca trebuie sa faci mai multe cu timpul tau, pentru ca in aceste momente realizezi ca lucrurile nu stau pe loc. Si daca pana si Michael Jackson nu mai este, inseamna ca este pe bune!
Ata ete, the show must go on! Ramanem cu amintirile si cu melodii pe care si copii copiilor nostri sunt sigur ca le vor fredona.

Pana atunci, ma bucur ca pot sa ascult toata discografia lui. Chiar am descoperit melodii pe care nu le stiam. Enjoy!
Radio Michael Jackson

PS: 1 an de la nr 2. :) Uite ca pot sa spun si asta! :P Nu credeam eu atunci... Dar nu tine de noi, ci de El. :D

Niciun comentariu: