joi, 16 iulie 2009

Ei, credeati ca am scapat?

Nop, nu e asa usor... Pai cu ce m-as mai distra eu? He he...

Am fost ieri la dom' doftor, pentru ca tot nu mi se inchide operatia intr-un loc. De 9 luni jumate... Se pare ca a ramas acolo un fir, care nu vrea sa iasa si pace. Fiind o operatie foarte complexa, nu au fost folosite fire absorbante, ca trebuiau sa tina serios pentru o perioada mai indelungata. Asa ca iar a incercat sa-l scoata (auch), dar nu a reusit... Deci, saptamana viitoare trebuie sa faca o mica interventie, cu anestezie si tot tacamul... Bine ca e doar locala! Uof, nu vrea sa ma lase linistit si pace... Iar la spital, iar in sala de operatii... Au zis ca nu o sa fie ceva complicat, dar totusi... Nu ma mai vedeam pacient prea curand! :) Sper sa fie OK, sa nu fie ceva complicat si scap odata de toata tarasenia. Si sa nu ma doara pe urma, ca acum tine sa-mi aminteasca mereu ca am ceva pe acolo...

S-a gandit ca daca tot n-am stabilit nimic de concediu, macar sa fiu sigur ca nu ma mai gandesc la planificare! :))) Vezi, criza asta pana la urma ne ocupa prea mult timp, sunt alte lucruri mult prea importante asupra carora trebuie sa ne concentram... Sa ne bucuram de momentele fericite, ca d-altele vin cand te astepti mai putin...

Hai sa ne auzim cu bine!

2 comentarii:

fluture spunea...

Hai ca asta o sa fie un fleac pe langa ce ai facut pana acum :-)

Iti tinem pumnii!!

Tibi spunea...

Iti multumesc mult de tot pentru incurajari! Cu Dumnezeu inainte, ce-o fi o fi!
Acum o sa am ocazia sa-mi testez tehnicile de autocontrol! :) O sa fie o experienta interesanta...