luni, 7 septembrie 2009

S-au postat postarile! :)

Pentru ca eu folosesc mereu informatiile de pe TripAdvisor, m-am hotarat cu ceva timp in urma sa postez si eu la randul meu date utile despre hotelurile (pentru inceput) pe care le-am vizitat, pentru ca oamenii sa stie la ce sa se astepte. Si cu cat mai multe postari, cu atat lumea va fi mai informata. Poate, cine stie, o sa incerce si altii... ;)

Asadar, asta am zis eu:

Hotel Helvetie, Montreux, Elvetia

Hotel Cornavin, Geneva, Elvetia

si, mai veche:

Hotel Le Regent Montmartre, Paris, Franta

(daca nu mai sunt pe prima pagina, cautati, evident, tigrecbigrec! :) )

Gata, ata a fost! :) Asa, sa arat si eu ca am preocupari 'telectuale!

A, la Domnul Stoffel, la Zer Sunna in Zermatt, nu am ce scrie, ca nu e pe site, dar a fost foarte foarte bestial, frate!!! :)))

Niciun comentariu: