vineri, 5 iunie 2009

Mi s-a parut funny...

Schimband un pic tonul fata de postul anterior...
Mi-am facut curaj si am facut curat prin Favorites... Nu, nu respirati usurati, nu pe laptop ci pe desktopul de acasa... Adica o treaba de vreo 10 ori mai usoara! :)
Asadar, am gasit un link catre un site care arata topul bloggurilor din Romania. Habar n-am cum am ajuns acolo. Am "gugalit" si eu din curiozitate tigrecbigrec si am ajuns pe acest site. Iar acum am vazut un widget tare haios. Asa ca am zis sa-l pun aici sa va amuzati si voi. Nu stiu inca daca il voi face permanent, pentru ca, pe de o parte, nu ma intereseaza niciun top, iar pe de alta parte widget=reclama pentru nu-stiu-ce si deocamdata nu stiu daca merita... :)
Asa ca enjoy si mai vedem!



A, si pe locul 45, pe prima pagina, am descoperit pe dom' Fluture, aka Bogdan. Tare, dom'le, tare!

Hai Sarbatori Fericite!

4 comentarii:

Fluture spunea...

Oh, no big dil :-) Craciun Fericit :-)))

Tibi spunea...

Ma, daca esti acolo trebuie remarcat! Si nu e putin lucru sa cunosc "vedeta"!!! :)))

Si ce e haios e ca de cand m-am intors la servici anul acesta, dupa "aventura" mea, am salutat tot timpul cu "Sarbatori Fericite", pentru ca imi place cum se schimba oamenii la fata si se inveselesc cand aud urarea. Iti da un sentiment tare placut sa auzi Sarbatori Fericite. Da' culmea e ca atunci cand chiar e cazul (cum e acum, cand sunt Rusaliile), lumea crede ca zic tot in gluma! :))))) Da' acum chiar era pe bune!

Hai ca m-am haiosit destul! :P

Fluture spunea...

Pai stiu ca tu ai zis "pe bune", dar si eu tot pe bune. Ca poate uit sa-ti transmit cand se apropie :-))

Tibi spunea...

Hai ca ai fost tare!!! :))))))))))